torsdag 7 januari 2010

Nu är glada julen slut slut slut...

Idag hade jag & heddan julgransplundring! vi hade tyvärr inget godis men det gick bra ändå. det var rätt skönt att plocka bort julen fast jag tycker att det är lika roligt att ta fram den varje år. på något sätt är det roligare att ta fram den en bort den. jag tror att det är för att det blir så stökigt, speciellt när man plundrar granen...barr barr barr! men nu är den borta för i år & ommöblerat i huset redo för att ta emot våren. där var jag nog lite optimistisk, då sverige i natt slog nytt köldrekord på -41 grader under natten sedan 1999. men man måste leva på hoppet. pratade med hanna i mammagruppen idag & hon hade ringt för att anmäla sig till babysången som börjar på onsdag, kul att få en vän med! vi ser fram emot att sjunga med Er hanna & moa. imorgon ska jag träffa amanda, maris & anna några gamla klasskamrater som också har fått barn. ska bli mysigt att träffa Er nelia, ella & vilgot.

tittis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar