måndag 25 januari 2010

6 månader




Idag blir vår älskade Hedvig 6 månader. oj vad tiden bara springer iväg. vad gjorde jag innan hon kom som var så viktigt att jag ibland inte han med mig själv ? imorse när jag vaknade så tänkte jag att `den här natten för precis ett halvår sedan var den värsta & den bästa natten i hela mitt liv. ´ även denna natt var en konstig natt. hon ville inte sova ordentligt på hela natten och vid 4 tiden så vaknade hon till. så vi gick upp & la oss i soffan och bara mös. det var så mysigt! idag firade vi henne genom att gå till Eyrabadet & bada för första gången, hon tyckte att det var jätte roligt. men det tog på krafterna & efter 20 min så var vi på väg in till omklädningsrummet igen. imorgon är det tisdag igen & träff med mamma gruppen..längtar.

tittis.

2 kommentarer: