onsdag 17 februari 2010



I helgen bär det av till sthlm. vi ska på hedvig´s kusin jona´s barnvälsignelse. samtidigt ska vi fira kusin Ester (Jona´s storasyster) på födelsedagen och farfar Ingemar. troligen kommer även scilla med lilla isa. isa har vi inte träffat en för hon kom i december så hon är en liten tjej. allt detta resulterar i att det är endel presenter som ska slås in. men det tycker jag bara är roligt & nu är alla äntligen klara. försökte vara lite extra kreativ & min tanke var att alla skulle få små fina födelsedags kort till varje packet. men efter att jag gjort Jona´s så tappade jag orken. så det blev "bara" fina packet ist.

men nu ska jag sjunga för någon helt annan.. vad är det för en dag, är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är Lisa´s födelsedag hura hura hura..!! grattis på födelsedagen lilla syster.

tittis.




1 kommentar:

  1. Tack för sången gumman! Älskar dig! =) Hoppas ni kommer till veckan! =) Pusspuss

    SvaraRadera