tisdag 15 december 2009

härliga tisdagar!

Idag var det kattis & hugo´s tur att hålla i kafferepet. vi bjöds på en underbart god äppelpaj och juleskum, min favorit bland alla godisar i juletid. det är så kul att träffa alla, jag gillar verkligen hela gänget. heddan kanske inte var på topp humör idag, jag jag tyckte att det gick bra iaf. nu i kväll somnade hon i tid, nästan, vi behövde inte gå ut på promenad & vid 21:30 sov hon gott. jag hoppas att hennes sömn problem upphör snart, vill ha tillbax den goa heddan igen. vist är hon fortfarande go, men ja. Har varit ute & letat efter julklapp till jonatan, det var svårt att hitta så nu har jag fått beställa...(haha, det kan du aldrig lista ut vad det är.). nu ska jag hoppa i säng. i morgon blir det besiktning av bilen. vi fick hem ett litet trevlig brev från transportstyrelsen idag att vi hade körförbud på bilen för att vi var sena med besiktningen. jag hade inte en tanke på besiktning & inte jonatan häller. brukar man inte få hem ett brev där det står att nu är det dax för besiktning? sedan bär det ut i skogen för att plocka granris till dekorationen på borden på svärmors stora fäst. det ska bli så kul att pyssla.

tittis.

2 kommentarer:

  1. Hej Bea! Kul att du skaffat dig en blogg :) Jag kommer säkert att titta förbi här titt som tätt! Hoppas allt är bra med dig & familjen! Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. UNDERBARRRRRRRR!!! Bild på dig och Hedvig; fart , glädje, skratt och massor av kärlek! Precis så är det! / Hedvigs mormor Katarina

    SvaraRadera